Co je dobré vědět
- Jaká je záruka na zboží?
- Ze zákona je spotřebitel oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 (dvacetičtyř) měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
- Kupující má nárok na 2-letou záruční dobu na nákup zboží na coolbox.cz. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží kupujícím.
- Obchodní podmínky máme k nahlédnutí zde
- Chcete reklamovat zboží nebo se seznámit s průběhem reklamace? Podívejte se na náš reklamační řád, který je součástí obchodních podmínek.
- Jak postupovat v případě, že chcete zboží vrátit ve 14 denní lhůtě od zakoupení
- Zboží zakoupené u nás můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14-denní lhůty od data jeho převzetí. Toto právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti (tzn. pokud je na faktuře uvedeno vaše IČO.
- Zboží si můžete vyzkoušet. Nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení.
- Dodržet 14denní lhůtu – pro dodržení této lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení je splněna, pokud nám kupující v jejím průběhu odešle oznámení, že od smlouvy odstupuje.
- Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, ne pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).
- K vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit doklad o nákupu zboží, který jste obdrželi na svoji e-mailovou adresu a vyplněného formuláře Odstoupení od kupní smlouvy (viz níže).
- V co nejkratší době od zaslání tohoto odstoupení od kupní smlouvy je třeba, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě Vám nevzniká právo na proplacení nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.