FOX v.1.4.2.2
Search
Close this search box.

způsob doručení a platby

  • Balné je ZDARMA u všech zásilek
  • Ceny jsou uvedeny s DPH 21%
  • Lhůta dodání zboží je v závislosti na objednaném množství. U výrobků vedených skladem je maximálně do 3 dnů (většinou dříve).
  • V případě, že dodávka zboží si vyžádá delší dobu, je zákazník o termínu dodání informován e-mailem nebo telefonicky v nejkratším termínu. V případě zvláštních přání zákazníka je lhůta dodání dohodou.
  • Zboží je možné vyzvednout také osobně po telefonické dohodě v naší vzorkovně v úterý a ve čtvrtek 10.00-15.00 hod.. O stavu a možnosti vyzvednutí a zaslání Vaší objednávky budete informováni e-mailem případně telefonicky.
  • Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce. Kupující je povinen o poškození zboží neprodleně informovat prodávajícího.
  •  
  • balíkem České pošty – balík na poštu nebo přepravní službou GLS.

Česká pošta

  • převodem nebo platební kartou 109,- Kč
  • převodem coolcase – obaly na telefony a poutka na brýle (do 3 ks) 95,- Kč

GLS

  • převodem nebo platební kartou 96,- Kč

PPL

  • převodem nebo platební kartou 114,- Kč


OSOBNÍ ODBĚR

  • Platba za zboží je provedena předem platební kartou nebo bankovním převodem
  • po telefonické dohodě lze vyzvednout v naší vzorkovně
  • Jiří Mikula – coolbox, Družstevní 72, 250 65  Líbeznice


Doručení zdarma

  • při objednávce nad 2500,- Kč
  • převodem nebo platební kartou dopravní službou GLS do 3 kg 139,- Kč
  • převodem nebo platební kartou dopravní službou GLS do 3 kg 209,- Kč

reklamace & vrácení zboží

  • Jaká je záruka na zboží?
    • Ze zákona je spotřebitel oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 (dvacetičtyř) měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
    • Kupující má nárok na 2-letou záruční dobu na nákup zboží na coolbox.cz. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží kupujícím.
  • Obchodní podmínky máme k nahlédnutí zde
  • Chcete reklamovat zboží nebo se seznámit s průběhem reklamace? Podívejte se na náš reklamační řád, který je součástí obchodních podmínek.
  • Jak postupovat v případě, že chcete zboží vrátit ve 14 denní lhůtě od zakoupení
    • Zboží zakoupené u nás můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14-denní lhůty od data jeho převzetí. Toto právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti (tzn.  pokud je na faktuře uvedeno vaše IČO.
    •  Zboží si můžete vyzkoušet. Nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení.
    •  Dodržet 14denní lhůtu – pro dodržení této lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení je splněna, pokud nám kupující v jejím průběhu odešle oznámení, že od smlouvy odstupuje.
    •  Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, ne pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).
    •  K vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit doklad o nákupu zboží, který jste obdrželi na svoji e-mailovou adresu a vyplněného formuláře Odstoupení od kupní smlouvy (viz níže).
    •  V co nejkratší době od zaslání tohoto odstoupení od kupní smlouvy je třeba, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě Vám nevzniká právo na proplacení nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.

 

  • KTERÉ ZBOŽÍ NELZE VRÁTIT?
    • Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu. Zde patří například:

      • Termoobal , který byl vyráběn na objednávku, nebo jakkoliv upraven na přání spotřebitele ( produkty vyráběné v atypických rozměrech nebo úpravách).
      • Dále dle § 1837 občanského zákoníku nemůžete odstoupit od smlouvy ve 14 denní lhůtě u:
        • zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit 
        • zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy.
        • Výjimkou jsou případy, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno.

Faq

Každý e-mail s potvrzením objednávky se automaticky odesílá z adresy [email protected]. Pokud ho nemůžete najít ve složce s Doručenou poštou, je možné, že se zařadil do Spamu, Nevyžádaných, Smazaných, nebo do Archivu. Některé e-mailové domény rozdělují poštu do různých kategorií, jako jsou Sociální sítě nebo Promo akce, a proto zkuste nahlédnout i tam.

Objednávka je dokončena poté, co obdržíte její číslo, které se vám spolu se shrnutím zobrazí na našich stránkách po provedení platby. Pokud jste si zvolili platbu na dobírku či bankovní převod, uvidíte na této stránce i potřebné platební údaje. Veškeré informace se automaticky odesílají i na váš e-mail.

Důvodů může být vícero:

  • Chybně zadaný údaj – všichni občas chybujeme, a proto si prosím zkontrolujte, zda byly veškeré údaje jako je číslo karty, expirace, CVV/CVC kód a 3DS kód zadané správně.
  • Platební limity – jedná se o limit, který máte nastavený u své banky. Ujistěte se, že nepřekračujete limit objemově (maximální povolenou částkou za jednu transakci), ale ani s ohledem na počet plateb (povolený počet transakcí za jeden den).
  • Zavřený prohlížeč – poté, co objednávku zaplatíte, nezavírejte prosím prohlížeč a počkejte na potvrzení o úspěšném uhrazení objednávky. V opačném případě se platba nemusí zpracovat.
  • Tlačítko zpět – poté, co objednávku zaplatíte, neklikejte prosím na tlačítko zpět a počkejte na potvrzení o úspěšném uhrazení objednávky. V opačném případě se platba nemusí zpracovat.
  • Platba zamítnuta – v tomto případě doporučujeme kontaktovat vaši banku, která poskytne zdůvodnění, proč byla platba zamítnuta (nedostatečné finanční prostředky, nedostatečné 3DS ověření…)

Poštovné zdarma máte při objednávce od 2500,- Kč a výše.

DORUČENÍ ZBOŽÍ ČR:

  • balíkem České pošty – Balík Na poštu nebo přepravní službou GLS a PPL

Česká pošta

  • dobírka 179,- Kč
  • dobírka coolcase – obaly na telefony a poutka na brýle (do 2 ks) 140,- Kč
  • převodem 109,- Kč
  • převodem coolcase – obaly na telefony a poutka na brýle (do 2 ks) 70,- Kč

PPL

  • dobírka 163,- Kč
  • převodem 114,- Kč

GLS

  • dobírka 131,- Kč
  • převodem 96,- Kč

Platba hotově – OSOBNÍ ODBĚR

  • 0,- Kč. Platba pouze v hotovosti.
  • úterý a čtvrtek 10-15.00 hod. v naší vzorkovně
  • Jiří Mikula – coolbox, Družstevní 72a, 250 65  Líbeznice

Doručení zdarma

  • při objednávce nad 2500,- Kč

DORUČENÍ ZBOŽÍ NA SLOVENSKO:

  • převodem nebo kartou GLS do 3 kg 139,- Kč

DORUČENÍ ZBOŽÍ NĚMECKO, RAKOUSKO, POLSKO:

  • převodem nebo kartou GLS do 3 kg 209,- Kč

Ano, zboží zasíláme také na Slovensko prostřednictvím přepravní služby GLS.

Cena dopravy za balík do 3kg činí:

  • převodem nebo kartou Slovensko GLS 139,- Kč

Platební brána Vás vždy upozorní na status transakce – ať už je platba úspěšná, nebo ne. Pouze v případě, kdy zaplatíte a následně zavřete prohlížeč během ověřování platby, se vám toto upozornění nezobrazí. Prosím, vždy počkejte na potvrzení platby.

Záležitosti výměny a vrácení zboží upravují obchodní podmínky. Případný balíček odešlete na adresu naší vzorkovny Jiří Mikula – coolbox, Družstevní 72, 250 65  Líbeznice.